Jak prawidłowo się odżywać?

Dieta wymaga od nas wielu starań, czasu i pieniędzy. Jeżeli tak twierdzisz, to jesteś w ogromnym błędzie!
Aby zadbać o swoje ciało powinniśmy wiedzieć co jeść, a co ma najwięcej kalorii. Największe „bomby” to ogólnodostępne, szybko przygotowywane i niedrogie fast foody. Często mała kanapka i dobrane przez nas dodatki mogą zająć znaczną część dziennego zapotrzebowania na energię. Uważać powinniśmy również na słodycze, bo torty i ciasteczka to prawdziwi zabójcy naszych spalonych kropli potu! Zamiast nich w przypadku ochoty na słodycze sięgnijmy po gorzką czekoladę o dużej zawartości kakao.

 

Tradycyjna świąteczna wielkanocna sałatka jarzynowa zawierająca majonez nie dość, że spowoduje wzrost zawartości tkanki tłuszczowej to jeszcze cholesterolu, którego wynikiem będzie miażdżyca. Nie chcielibyśmy zmagać się z problemami układu krwionośnego czy cukrzycą, tak więc dbajmy o to co spożywamy. Napoje alkoholowe- piwa, wina- same w sobie nie zawierają wielu kalorii, pobudzają jednak apetyt co może doprowadzić do otyłości w przypadku spożywania ich częściej. Lampka czerwonego wina przed snem nie dość, że poprawi jego jakość to jeszcze przyspieszy nasz metabolizm.

 

Może Ci się również spodoba